TineR

TINA R este cea mai mare casă românească prêt-a-porter pentru doamne, vânzând prin propriul lanț de magazine.

Creațiile lor tinerești, la prețuri permissive, concurează cu succes cu ginganți multinaționali precum Zara, Mango sau Bershka.

Ne-au abordat în 2003 pentru o campanile menită să-I sublinieze ca jucători pe piața modei. Ceea ce a rezultat a fost mai mult decât atât, din moment ce ne-au urmat sfatul în legătură cu rebrandingul și au lucrat și la experiența consumatorilor în magazine.

Aceasta este campania lor de lansare (2003) și câteva materiale in-store pentru campania lor de toamnă-iarnă (2004). De atunci am lucrat la repoziționarea lor ca și casă românească de modă de top.

Nu în ultimul rând, amintim ideea de PR care a adus atenția publică fără niciun ban investit. Am anunțat că într-un anumit magazine TinaR, într-o anumită zi, la o anumită ora, toate doamnele și domnișoarele care intră în magazine fără haine primesc pe gratis articolele vestimentare lipsă. A fost puțin radical pentru o Românie conservatoare, dar impactul a fost uriaș și, dintr-o dată, s-a format o coadă imensă (v. video de început).