Advertisingcomunicare in-storevisual language.

Producție & Post-producție: Commitet
Regia: Hypno
DOP: Toma Velio

Sensiblu este lider de piața farmaceutică și unul dintre cele mai importante branduri farmaceutice din România. Comunicarea la nivelul unei rețele de 220 de farmacii este o provocare în fiecare zi. Chiar și materialele promoționale pentru Sensiblu ne-au dat ocazia să fim isteți și rapizi în munca noastră, adaptându-ne, în același timp, nevoilor schimbătoare ale clientului.

Am creat, de asemenea, o serie de template-uri pentru materialele promoționale in-store pentru a sublinia latura comercială a afacerii.

Însă nevoia acestor template-uri a venit acum câțiva ani în urmă. Sensiblu a început în forță: dăruire, sensiblitate, poftă de viață, emoții și naturalețe. Puteți juca un mic joc, încercând să asociați aceste trăsături cu câte o campanie de mai jos. Să vedem…

Atributele brandului ne-au permis să vorbim despre a dărui celorlalți. Așa s-a întâmplat în campania de PR Deschide-ți inima către copii, recunoscută de Gala Societății Civile.

Printre brandurile exclusive de la Sensiblu: un exemplu de rebranding pentru un produs de îngrijire a corpului premium, la prețuri accesibile, 100% natural, un succes imediat printre doamnele frumoase din România.