Re-branding de idee si campanie publicitara. După ce am câștigat un pitch la care au mai fost două agenții din Africa de Sud, am început o campanie pentru PSI (Popular Services International) în Africa,Swaziland.

Am fost în Swaziland şi ne-a plăcut. Însă din păcate are cea mai mare rată de contaminare cu HIV din întreaga lume (peste 40%). Să comunicăm testarea pentru depistarea HIV nu a fost o sarcină ușoară.

Am început cu repoziționarea ideea testării anti-SIDA pentru cupluri.

Apoi am făcut o Identitatea adaptată mentalității și factorilor culturali specifici chiar și în constrângeri de buget și producție.

Câteva materiale înscrise la pitch…

Cifrele in urma campaniei au fost impresionante, iar campania s-a dovedit un real succes, fiind menţionată şi de CNN.

Și un cuvânt de rămas-bun: ca și specialist în comunicare, nu se întâmplă prea des să simți că munca ta poate schimba ceva în lume. De data aceasta a fost diferit.

Suntem foarte mândri să putem spune că am ajutat oamenii să rămână în viață. Doamne ajută!