BrandingAdvertising. In 2007, European Drinks, clientul nostru de ceva timp, a decis să-și relanseze principalul brand, Izvorul Minunilor.

Izvorul Minunilor

La început, împreună cu Trout & Partners, ne-am uitat la sticlă. Nu prea mult de văzut, așa că am împrospătat design-ul, lucrând îndeaproape cu designerii industriali aleși să creeze noua sticlă.

Apoi eticheta, pe care am reușit să o transformăm în linie cu noua idee creativă, menită să ducă brandul mai sus pe scara percepțiilor. De fapt, noua etichetă reprezintă povestea care ni s-a dezvăluit la Stâna de Vale (la 1100m altitudine), unde izvorul prinde viață.

În afară de cunoscutele reclame TV, am creat pe cât de multe materiale ne-a permis bugetul, adăugându-le percepției legendare a acestei ape ce izvorăște dintr-un loc magic, unul dintre cele mai pure și curate locuri din Europa.

Ulterior am creat campanii tactice și apariții speciale, precum această apariție în clasamentul anual Top 300 Companii Românești.

Izvorul Minunilor