Advertising neconventional, conceptie de evenimente, idei creative. După Love TestTrust Studded şi încă vreo 2 proiecţele am făcut, tot cu PSI Swaziland, pasul următor în comunicarea prevenţiei HIV.

Swaziland e un regat cu o organizare de tip tribal, în care un cuplu atrage şi până la şase alţi parteneri. O societate patriarhală, cu un comportament matrimonial foarte diferit de cel occidental. Şi unde solicitarea de a avea sex protejat = neîncredere în partener.

Din toate aceste cauze (şi alte milioane de motive) ideea creativă spune un adevăr simplu şi relevant pentru consumatorul nostru: un partener infectat transmite virusul HIV tuturor celorlalţi.

În prima fază am lansat un teasing, pe mai multe medii, cu nume de oameni populare în Swaziland.

Teasingul a stârnit curiozitatea oamenilor. “Mistery posers”, partenerii monogami din campanie, au fost confundaţi cu vedetele locale şi politicieni.

Am avut o expunere mai mult decât generoasă în The Swazi Observer…

… chiar înainte de începerea comunicării.

Apoi am lansat “Choose One” - campania care a spus, fără menajamente, că monogamia este cea mai eficientă formă de protecţie.

Am arătat acest lucru pe radio, print şi outdoor…

…atât pentru Ei cât și pentru Ele.

Rezultatele au fost mult peste aşteptările PSI Swaziland. Campania a atras atenţia tuturor şi a generat o dezbatere reală la nivelul întregii ţări. Au fost discutate prejudecăţi, au fost ridicate întrebări, au fost – sperăm - schimbate mentalităţi.