Below The LinePR. Cum creezi impact cu un gel de duș, într-un sector de piață dominat de săpunuri, pornind de la o platforma creativa “de afara” (How Dirty Boys Get Clean)?

În primul rând, adaptezi ideea într-o manieră relevantă pentru ATL.

Apoi activezi platforma, combinând BTL și PR, într-o experiență de brand colosală.

Rezultatul? Aproximativ 6 luni de muncă, un camion transformat într-o mașină de spălat bărbați , prezentă la toate concertele și în toate stațiunile din țară și aproximativ 5 milioane de oameni expuși la acoperirea media generată de către departamentul nostru de PR.

Campania de PR a activat o platforma de marketing care îi va inspira pe bărbați să vorbească despre Axe ca fiind cel mai cool brand al anului.

Campania a fost un mare succes, atingând peste 200.000 de cititori de presă scrisă, aproape 1.900.000 de vizitatori online, mii de vizualizări Youtube și numeroase apariții spontane pe diferite canale media.