Branding si advertising ca la carte: de dinainte ca produsul sa aiba un contur.

Bunul simț se găseşte greu în România. De aceea am îmbrățișat inițiativa Institului Aspen de a construi o campanie pentru conștientizarea publicului în această privință.

Din păcate, deși am întâlnit clientul la începutul lui 2006 și creația a fost gata trei luni mai târziu, ideea s-a pierdut pe undeva, pe drum.

Lipsă de interes, de fonduri sau de bun simț…nu vom ști niciodată.

Suntem, totuși, fericiți să ne fi numărat printre cei puțini care au susținut pro-bono acest proiect. Sperăm să vă placă munca noastră și poate decideți să contactați organizatorii cu o finanțare sau puțin ajutor ca această campanie să meargă mai departe.

Noi credem că acest lucru este încă posibil.

PS: Și da, acesta a fost produs cu ceva timp înainte ca alte organizații să vorbească despre bun simț.

Bunul Simt

PLUS câteva printuri și idei outdoor în completarea clipurilor pe care le-ați văzut.